Είμαι λιοντάρι.
Αράζω σε ένα βράχο με όλη την αγέλη γύρω μου. Βαριόμαστε λίγο αλλά κυρίως πεινάμε αρκετά. Ξαφνικά, από μπροστά μας περνάει μια αντιλόπη. Είναι όμορφη, γρήγορη και βόσκει ξέγνοιαστα.
Χωρίς δεύτερη σκέψη πετάγομαι απ τον καναπέ (συγνώμη από τον βράχο ήθελα να γράψω) και ορμάω με πάθος, ορμή, ισχύ και με όλη μου τη δύναμη να πιάσω την αντιλόπη, να την φέρω πίσω στην αγέλη, να την φάμε, που έχουμε 2 μέρες νηστικοί.
_______________

Είμαι η Σία. Άνθρωπος.
Αράζω στον καναπέ μόνη ή με όλη την οικογένεια γύρω μου. Λίγο βαριόμαστε, λίγο (έως καθόλου) πεινάμε, αλλά (όπως πάντα) έχω πολύ όρεξη να κάνω άσκηση.
Η ώρα περνάει, αλλά καθώς στις 16:00 έχω διαδικτυακή προπόνηση και είναι ήδη 15:55, σηκώνομαι βιαστικά, βρίσκω τον σύνδεσμο και στήνομαι μπροστά στην κάμερα. Για να κάνω την γυμναστική μου και σήμερα. Όπως και κάθε μέρα.
Στην 4η άσκηση νιώθω τη μέση μου να “τσιμπάει”.
Στην 5η κουτσαίνω.
Στην 6η δε μπορώ να σηκώσω το αριστερό μου πόδι (κινηματογραφικό tip).
Δε μπορώ να καταλάβω τι έγινε σήμερα!
Αφού κάθε μέρα με τον ίδιο τρόπο προετοιμάζομαι για να γυμναστώ και σήμερα δεν κάναμε με τον προπονητή μου κάτι πολύ πολύ διαφορετικό που δεν το είχαμε ξανακάνει!
_______________

Ναι, όμως είμαστε άνθρωποι και μόνο μια φορά μπορεί να τραυματιστούμε. Λιοντάρια είμαστε στη ψυχή και στο μυαλό.
_______________

Για να είναι ωφέλιμη και ασφαλής η διαδικτυακή άσκηση, 15 λεπτά τουλάχιστον πριν την προπόνησή μας, ας σηκωθούμε από τον καναπέ ή την καρέκλα.
Να περπατήσουμε, να συμμαζέψουμε το σπίτι (ξανά), να βγούμε στο μπαλκόνι να αναπνεύσουμε συνειδητά, να ανεβοκατεβούμε 2-3 ορόφους ήρεμα, να βγούμε να περπατήσετε το τετράγωνο της οικοδομής….
Με δυο λόγια να προετοιμαστούμε νευρομυοσκελετικά & περιτονιακά για την άσκηση.
Ας μη πεταγόμαστε από τον καναπέ ωσάν λιοντάρια ή λιονταρίνες.

Take it gradually που λέμε και στη γειτονιά μου!